“Doar pentru azi”

decembrie 30, 2011

Doar pentru azi, voi trăi doar pentru azi şi nu voi încerca să-mi rezolv toate problemele deodată.
Doar pentru azi, nu îmi va fi teamă să fiu fericit şi nu mă voi teme de viaţă sau de moarte.
Doar pentru azi, voi lăsa lucrurile să se întâmple de la sine şi nu voi încerca să aranjez totul şi pe toţi, astfel încât să-mi placă mie.
Doar pentru azi, nu îi voi critica pe ceilalţi pentru ceea ce fac sau nu fac.
Doar pentru azi, nu le voi găsi defecte celorlalţi şi îi voi ierta pentru ceea ce fac.
Doar pentru azi, voi avea un plan şi nu mă voi grăbi sau repezi să fac ceva.
Doar pentru azi, voi încerca să nu arăt că sentimentele mi-au fost rănite.
Doar pentru azi, îmi voi face puţin timp să mă relaxez, să mă gândesc la Dumnezeu şi să fiu eu însămi.
Doar pentru azi, îmi voi preda viaţa şi pe ceilalţi în mâinile lui Dumnezeu pentru ca El să le facă pe toate mai bune.
Doar pentru azi, voi face ceva frumos pentru altcineva şi nu voi lăsa ca altcineva în afară de Dumnezeu să afle de asta.
Un răspuns to ““Doar pentru azi””

  1. VELA GHEORGHE said

    Absolut superb…si cinste tie ca ai avut inspiratia sa postezi acest material…

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

