A fost şi anul ăsta Bookfest

Iunie 5, 2008

Am fost la Bookfest, azi, între o traducere şi dentist, pe fugă. Mi-a plăcut, prima oară când era linişte. Spaţiile mi s-au părut foarte mari. Şi am avut parte de libertate – să mă uit, să mă învârt, să nu cumpăr, să sar standuri. Prima oară cred când am sărit atâtea standuri. De obicei simt că e o datorie morală să mă uit peste tot.

Vedeta : Viaţa şi lucrările părintelui Serafim Rose. Alte cărţi duhovniceşti: Cuvinte din chilie, Vom vedea pe Dumnezeu precum este.

Căutate: Gogol – Suflete moarte, Dorina Al-George – Şocul amintirilor

Neplanificate: Scrisorile lui Van Gogh către fratele său, Poeme de Paler, Curs de pictură

Lasă un răspuns

