Ce-am făcut azi

Iunie 13, 2008

Lăudabil, un câmp cu flori în pastel, pe care nu l-am putut încărca.

Am fost la TOB, şi m-am umplut de bucurie. Primul şoc l-am avut la intrare, când s-au bătut clopotele. M-am distrat cu un grec care vroia să-mi vândă un kil de tămâie, să-mi ajungă toată viaţa. Am vrut să-mi iau nişte CD-uri, dar erau în ruseşte şi nu am înţeles ce era pe ele. Am făcut slalom printre râsu-plânsu cu târgul de funerare, unde există şi sicrie termice (poate ca să nu îngheţăm în iad).

Lasă un răspuns

