Boian – Albastru

Iunie 27, 2008

Am ajuns la Boian după multe încercări şi ezitări, şi pe caniculă prăfoasă. Obosiţi, aproape nu mai puteam respira. În faţă ne-a apărut din senin, lăsându-ne cu gura căscată, o biserică înaltă şi bleu. O fântână sub formă de ceainic. Răcoare şi linişte sub formă de ziduri. Rânduială, rugăciune. Imposibil de pus în cuvinte. Maica Domnului. Atât de frumoasă, atât de dătătoare de linişte. Atât de uşor ne poartă durerile. Nu m-am putut abţine să mă întreb ce are atâta lume cu ea. Las imaginile să spună ce nu pot eu. Căci numai să stau sub copacul din faţa bisericii şi să mă uit la albastrul zidurilor aş fi vrut.

3 Răspunsuri to “Boian – Albastru”

  1. donnalutic said

    multumesc pentru situl si foto. Am fost si la Boian, cel mai frumos loc de credinta romanesc in Ukraina, sint din comuna romana Boian, Alberta, Canada

  2. Cerasella said

    As dori daca se poate sa stiu mai exact unde este pentru ca am promis ca voi ajunge! Multumesc anticipat!

  3. Dumnezeu sa va intareasca!
    Iar Parintelui Mihail Jar sa-i dea Domnului si Maica Sa multa sanatate!!!

Lasă un răspuns

