Ultima săptămână înainte de post

Iulie 26, 2008

Vinerea viitoare începe postul Adormirii Maicii Domnului. Ieri am citit o carte superbă, editată de o editură superbă. Am iubit cartea pentru fineţea ei şi pentru smerenia autorului, de a mă ajuta să-mi conştientizez păcatele fără acuze şi fără apărări inutile. Minunată ca o spovedanie, şi dătătoarea unui nou început bun.

Acum o săptămână hotăram să nu-mi mai las viaţa furată de inflaţia de informaţii, de false oportunităţi şi de ocazionali prieteni, să citesc şi să pictez. Săptămâna asta sunt programate 2 cărţi, una serioasă şi un roman:

Serafim Alexiev – Vederea păcatelor noastre

Gogol – Suflete moarte

Spovedania, în ajun de sărbătoare. Până atunci, intense pregătiri..

Lasă un răspuns

