După Nuntă

Septembrie 20, 2008

Nu m-am măritat. Am fost împărtăşită. Am aflat ieri că nu e corect să spunem că ne-am împărtăşit, că nu noi ne împărtăşim, ci Hristos. Dureri vindecate, suflet îmbălsămat, fericire peste tot. Suflarea mea, viaţa mea, bucuria mea, mântuirea lumii. Mă tot uit la mâinile mele, la ochii din care curgeau până acum 2 ore lacrimi de disperare, şi nu-mi vine să cred că El mă locuieşte. Nădăjduiesc să nu-L alung prea curând…

„Îndulcitu-m-ai cu dorul Tău, Hristoase, şi m-ai schimbat cu dumnezeiasca Ta dragoste; ci arde cu focul cel fără de materie păcatele mele şi mă învredniceşte a mă sătura de desfătarea care este întru Tine, ca de amândouă veselindu-mă, să slăvesc, Bunule, venirea Ta. ” Oare este o rugăciune mai frumoasă şi o expresie mai intimă a dragostei de Cel Preaiubit?

Lasă un răspuns

