Darurile Sfântului Ciprian

Octombrie 2, 2008

Dacă trebuia să merg la Sfântul Ciprian azi, să-i sărut mâna descoperită la biserica Zlătari, trebuia să mă trezesc şi târziu. Deci, în fugă, uit de flori. Mă duc la o tarabă vizavi de CCA, şi întreb prima oară cât costă crinii. Anul trecut i-am dus un crin alb. 20 de lei. Pentru flori nu aveam decât 10. Până la urmă cer o altă floare, care costa 7 lei. Vânzătoarea se uită la mine, mă întreabă dacă duc floarea la biserică, ia bancnota de 10 lei şi-mi dă un crin roz, care costa 15. Asta este alta dintre minunile care se petrec în viaţa mea pentru rugăciunile Sfântului („Sfântul meu”), de aproape doi ani încoace, apărarea de rele, puterea de a lupta cu răul din mine, izbăvirea de ispite şi liniştea coborând în inimă.

O, Sfinte Cipriane, ierarhul cel cinstit al lui Dumnezeu, nevoitorule prea tare, împreună cu Sfânta Muceniţă Iustina şi Sfântul Mucenic Teoctist, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru cei ce pururea te cinstesc şi cu cântări măresc sfânta pomenirea ta, şi cu rugăciunile tale îmblânzeşte pe Stăpânul Hristos, pentru toţi mijlocind iertare de greşale şi izbăvire de toate cursele şi ispitirile diavoleşti, ca mântuindu-ne să cântăm împreună cu tine, în vecii nesfârşiţi, cântarea îngerească: Aliluia!

2 Răspunsuri to “Darurile Sfântului Ciprian”

  1. Mihaela said

    e minunat sa ai o credintà atat de puternikà kare sa te ajute sa percepi „micile minuni”din viata ta de zi cu zi

    • Diana said

      Credinta puternica ma indoiesc ca am, si minunile din cotidian nu sunt deloc mici. La cat ne uratim si ne inraim, insasi faptul ca mai suntem tinuti in viata de Dumnezeu e o minune asa mare ca ar trebui sa ne faca sa plangem de dragoste

Lasă un răspuns

