Garouri

Noiembrie 20, 2008

După teribila nesimţire pe care am aflat-o ieri, ca să pot să merg mai departe a fost nevoie de un garou. Deci, Gheorghe Dinică a fost primul. Şi dacă… am avut de lucrat la o traducere extrem de plictisitoare, a fost nevoie de garoul 2. La sfârşitul zilei învăluită în taina binecuvântării de care de multe ori uit, din magazinul de vise am scos asta:

Curgere de linişte

Curgere de linişte

Când m-am apucat să-l fac, pe la 10.30 noaptea, mă gândeam că iar fac ceva deco şi că duhovnicul mi-a spus să nu pictez tâmpenii. Când am blocat totul cu linii orizontale mi-am dat seama că ies cruci. Una mare traversa totul, aşa că am trecut încă un strat de acrilic 3D peste. În timp ce citeam rugăciunile de seară m-am gândit să transform pătratele în lacrimi. Îmbrăţişare, şi din cauza acrilicului argintiu este ca o bijuterie.

Lasă un răspuns

