Niciodată din prima

Noiembrie 25, 2008

Racla cu moaște din Eghina

Racla cu moaște din Eghina

Sfânta Ecaterina – cea mai frumoasă, cea mai deșteaptă, cea mai înțeleaptă. La Prislop, ține în mână un papirus pe care scrie: frumusețea de la Dumnezeu, tina de la mine. Pe ambele bunici ale mele le cheamă Ecaterina. Când am auzit că mergem la Mănăstirea Sf Ecaterina din Grecia, și de acolo se pot cumpăra inelele care au stat 40 de zile pe degetele ei, nu mi-a venit să cred. Mă rugam să primesc unul, dacă e să se întâmple cum vroiam eu. Ajunși la mănăstire, inelele se terminaseră de mult. Mi-a luat ceva până m-am obișnuit cu gândul, dar am zis că dacă așa vrea Domnul, cine sunt eu să zic altfel. Una dintre fetele din grup avea un inel, și mi l-a dat să-l probez. Îmi venea. Mi-a spus să-l păstrez. Am zis că nu, fac eu rost de unul altă dată. A doua zi mi l-a pus iar în mână, așa că nu l-am mai refuzat.

În seara asta, când am ajuns la biserica Colțea să mă închin la moaștele Sfintei, biserica se închidea, doamna de acolo se certa crâncen cu toată lumea care vroia să se închine, așa că n-am mai apucat. Dar, după cum s-a întâmplat cu inelul, nădăjduiesc la data viitoare…

Lasă un răspuns

