Mai avea puţin şi împlinea un an

Ianuarie 10, 2009

Icoana de mai jos am început-o anul trecut cu ceva timp înainte de Florii. A fost spălată de 3 ori. La un moment dat desenul avea mari hibe şi culoarea nu mi se lipea de sticlă, deci a trebuit să îl schimb. Cum l-am îndreptat, totul a mers şnur. Şi în fine am terminat-o astăzi, pentru o prietenă. Ce nu se vede în poză este că pe spate are scris Psalmul 26. Am vrut să fie o mângâiere, aşa cum Maica Domnului este pentru noi toţi, în cele mai cumplite momente. Şi aşa cum ea găseşte dragostea şi puterea să se roage neîncetat pentru noi, cei ce Îl răstignim clipă de clipă pe Hristos, să reuşim şi noi să ne înfruntăm deznădejdile, disperările şi durerile şi să-I mulţumim Domnului că ni le dăruieşte spre mântuire. Rama este pictată foarte viu pentru că am vrut să se vadă fericirea veşnică ce ne aşteaptă dacă vom rezista şi vom mulţumi pentru toate durerile din viaţa noastră. Bineînţeles, nu sunt mulţumită cum a ieşit, dar sper la mai bine pe viitor.

Maica Domnului Jalnică

Maica Domnului Jalnică

Lasă un răspuns

