S.

Ianuarie 29, 2009

Ieri a venit la Bucureşti S., un om pe care îl cunosc dar nu mă cunoaşte. Îi dau doar iniţiala pentru că va spune că nu merită laude, asta în cel mai bun caz, în cel mai rău se va mândri, şi asta-i teribil. Am fost să-l văd, printre o mare de oameni, şi a fost, ca de obicei, o bucurie. O întoarcere la normalitate, o strălucire de firesc. S. lasă mereu în urma lui linişte, împăcare, echilibru. Mă bucur că l-am văzut şi mă bucur că există, este o taină pentru mine cum poate face echilibristică cu atâta naturaleţe, fără să jignească sau să supere pe nimeni (poate doar pe cei care sunt supăraţi şi jigniţi tot timpul), cu zâmbetul pe buze şi făcându-ne să zâmbim, să fim mai iubitori şi mai … ca S.

Lasă un răspuns

