Mărginita stăpânire a diavolului

Februarie 27, 2009

De la început. Cine este stăpânul lumii? 2 variante de răspuns: a. Dumnezeu şi b. dracul. Dacă aţi răspuns a mai citiţi în Biblie. Buuun, deci dracul. Hristos zice. Deci dracul stăpâneşte şi peste toate ale lumii. Şi peste bani? DAAAA. Şi peste sănătatea noastră? DAAAA. E o steluţă: dracul stăpâneşte atâta cât îl lasă Dumnezeu. Ups, ne-am împotmolit. Disperarea şi spaima noastră brusc au rămas fără sens. Noi ştim că Dumnezeu ne iubeşte; ne-a creat ştiind că vom păcătui şi că-L vom batjocori (aşa cum i-a creat şi pe cei care L-au răstignit) şi culmea e că nu prea-I pasă că-L batjocorim, dar că vrea foarte tare să ne trezim şi să ne dăruiască viaţă şi bucurie veşnică. Da, chestia asta scapă oricărei logici omeneşti; e firesc, de moment ce este logică Dumnezeiască. De aici rezultă că Dumnezeu ne iubeşte şi că Se foloseşte de drac ca să ne bage în rai. Ca să ne apropie de El.

Să vedeţi ce-am păţit. Criză. Am lucrat de 10 ori mai puţin decât de obicei lunile astea două. Bani ioc. M-am rugat să nu mă lase Dumnezeu să devin lacomă, dar să nu mă lase nici să devin o povară pentru ceilalţi. A sunat o prietenă de-a mamei mele, cu care vorbeşte de maxim 2 ori pe an (nu de Paşte sau Crăciun), şi mi-a trimis o traducere de 18 pagini; tariful a fost de 2 ori şi jumătate mai mare decât de obicei. Acum sunt bani pentru plăţile către stat. Aşa am învăţat că Dumnezeu îmi ia banii din buzunar când mi se lipeşte sufletul de ei, dar nu mă va lăsa niciodată din braţe şi nu mă va lăsa să îi îndurerez pe alţii. Sper să ţin minte asta.

Acum vreo 2 ani, duhovnicul meu de atunci îmi zicea că SIDA şi cancerul sunt boli mântuitoare. Prin ele sufletul se curăţă şi păcatele se răscumpără. Aş adăuga la aceste boli pe toţi cei în suferinţă: cardiaci, depresivi, toţi cei care au ajuns la reanimare din cauza unui atac cerebral, a unui accident, paralizaţii, handicapaţii, şi ceilalţi în neputinţă. Aţi văzut ce incidenţă uriaşă are cancerul azi? Am fost la policlinică să-mi fac analizele pentru permisul de conducere şi toate coridoarele erau pustii, mai puţin cel din faţa cabinetului de oncologie. Femei care paralizează la 30 de ani, bunica pe care am găsit-o într-o baltă de urină şi care a murit chinuindu-se la fiecare respiraţie şi urlând dacă încercam să o mişcăm. Durere peste tot. Şi totuşi, toată durerea noastră este ghirlanda porţii bucuriei. Prin durere ajungem în rai. De acum o săptămână, când am aflat că peste 4 ani implanturile de cip vor deveni obligatorii, îi fericesc pe toţi bolnavii. Pe ei Dumnezeu îi iubeşte atât de mult că vrea să îi ia înainte de prigoană. Dumnezeu vrea să fie sigur de mântuirea noastră. Noi doar cârtim. Da, doare, dar merită. Pentru că a sta veşnic în braţele iubirii şi a ne bucura neîncetat este cel mai bun scop pe care l-ar fi putut avea viaţa noastră.

Lasă un răspuns

