Praful

Iulie 2, 2009

Am fost la Paris să prizez artă. Teribil de multă, de la Bosch la pictori (buni, că porcăriile contemporane le-am evitat) din 2007, trecând prin Rubens, Delacroix, Corot, Sisley, Cezanne, Van Gogh, Renoir, Soutine, Monet, Manet, Degas, Picasso, Braque, Chagall, Mondigliani, Brauner, şi alţii mulţi de tot pe care nu mi-i amintesc acum. Efectul este de mahmureală, şi acum încerc să dau confuzia la o parte. Ieri am avut oră de pictură – ceva ce aş fi făcut mai bine în 2 ore mi-a luat 4, şi nu a putut ieşi decât decent (decent e un eufemism ca să nu zic că n-a ieşit nimic):

P7020718

Lasă un răspuns

