Vinovăţie

Septembrie 17, 2009

Când am fost la forumul de la Sâmbăta am cunoscut şi nişte fete din Republica Moldova. Una dintre ele m-a rugat să-i trimit nişte cărţi, pentru că ea nu a reuşit să le găsească la Chişinău. Ieri le-am trimis. Taxele poştale pentru 2 cărţi trimise ca scrisoare (mi s-a spus că nu pot trimite colet la Chişinău, pentru că nu e în UE) cu trenul (pentru par avion n-am avut bani la mine) au fost 40 lei, adică 10 euro. Reacţia doamnei de la poştă a fost: Păi de la noi puteţi trimite numai în uniune, ori Moldova …! Teribil dispreţ şi teribilă împăcare cu o situaţie atât de dureroasă. Până la urmă, dispreţ faţă de o parte din noi. Numai că ne-am obişnuit să ni se spună că bucata aia nu e a noastră, că e străină, urâtă şi proastă şi nu merită atenţia unui popor aşa minunat ca noi. Oare cum să protestezi împotriva unei taxe poştale şi a unei ticăloşii de generaţii? Ajunge doar sentimentul de vinovăţie?

Lasă un răspuns

