Toamnă frumoasă

Septembrie 19, 2009

Se anunţă o toamnă de mare sensibilitate. Am luat albumul cu imagini sublime scos de editura Bonifaciu – straniu, deşi sunt nişte reprezentări ale unor demoni şi teribile torturi, am rămas cu o stare luminoasă şi demnă. De câteva ori în toamna asta spatele meu sufletesc s-a îndreptat până să apuc eu să gândesc că ceea ce am citit/văzut/făcut ar putea să mă facă să mă simt mai bună. Albumul de la Bonifaciu este sublim, aşa cum este şi icoana de la Diaconeşti, şi cel mai minunat lucru pe care îl face este că ne ajută să vedem ce înseamnă starea de a fi român. Câtă demnitate şi câtă putere poartă cu ea. Poate după el, n-o să ne mai vină să băgăm capul în nisip şi să ne împroşcăm pe noi înşine cu gunoi. Apoi am fost la o piesă fantastică – nici nu mă aşteptam să fie aşa fantastică – care mi-a dat senzaţia că mi s-a deschis o stagiune aşa cum mi-o doresc. Ieri am fost la un concert la Ateneu, cu bucăţi din Mozart şi Schumann. Şi acum am aflat că a apărut o carte nouă de părintele Calciu… Să ne bucurăm cât mai avem timp, până nu vine iarna

Lasă un răspuns

