Portret de Dragoste

Octombrie 6, 2009

Fericirea mea,

În fiecare dimineaţă mă trezesc în braţele Tale

îmi mângâi părul şi-mi zici

Să nu-ţi fie frică.

Din altar, duminicile,

sufli boare de bine

peste umerii celor ce-Ţi stau în faţă

Binele Tău se transformă în aripi

pe umerii noştri,

ca să ne învelească de răul din jur.

Îţi cer viaţă prin toţi porii,

pentru că numai Tu ai

Viaţa care nu se termină

vreodată.

Îţi cer să-mi fii

Viaţă.

Te rog

nu mă lăsa

vreodată

să-Ţi întorc spatele.

Lasă un răspuns

