Masă festivă

Februarie 3, 2010

O temă pe care am primit-o înainte de Crăciun, și care de atunci mă obsedează. Trebuia să conțină sarmale, caltaboși și cozonac, ca o masă tradițională românească. Dar pentru că m-am blocat în neputința de a pune culoare pe hârtie, de atâtea reguli și tehnică înghițite pe nemestecate, am schimbat tema, și a devenit o masă tradițională americană, după cum se vede mai jos, cu curcan. Nu am nici cea mai mică pretenție de academism și corectitudine, mai am de corectat la ea (și de luat de la capăt) dar ce a ieșit mă face fericită pentru că am început să asimilez tehnicile și am pus multă culoare. Bearably red still…

Lasă un răspuns

