3 ani de libertate

Mai 2, 2010

De trei ani încoace, la începutul lui mai sărbătoresc anii de libertate. Acum 3 ani am avut curajul să rup o relaţie bazată pe milă şi compromis, care îmi falsifica grozav viaţa, aspiraţiile, o relaţie care m-a limitat enorm. Ţin mult la această sărbătorire, mai ales în numele celor care nu au avut sau nu au curajul să pună punct unui compromis. De trei ani o iau de la capăt zilnic, la capitolele am făcut bine sau rău, câte răni am lăsat în urmă, şi mai ales ce am făcut eu din reuşita acestei rupturi, cum am valorificat-o. Pentru mine e un reminder să nu fac sau să nu întreţin compromisuri. Aşa că, un motiv de mare uşurare, şi fericire. Potenţate de o expoziţie mega-eveniment la Palatul Naţional de Artă, Capriciile lui Goya – curaj, talent, mijloace, care au supravieţuit micimilor, persecuţiilor, şi nişte teme care, din nefericire, au rămas la fel.

Lasă un răspuns

