6 ore

Decembrie 9, 2010

Luni, de Sfântul Nicolae, am fost și noi să ne închinăm la mâna dreaptă a Sfântului, cea care l-a pălmuit pe Arie. Nu am plecat cu o rugăciune specială, și faptul că am așteptat să ajungem la sfintele moaște mi s-a părut foarte natural, în acea zi, și nu în alta, deși sunt mereu acolo. Sfântul Nicolae este un mare aducător de pace și prima oară când am citit acatistul său era război peste tot în jurul meu. Și dacă respiram mă trezeam cu un scandal. Am citit și m-am bucurat nespus. A fost un lucru firesc să merg să mă închin de ziua lui. Nu știam că va dura 6 ore. Ciudat totuși, deși era frig afară, numai la mâini și la picioare mi-a fost frig. Și când am ajuns în fața sfintelor moaște le-am atins cu buzele, iar peste câteva minute am gustat pe buze mireasmă de mir. Ca și cum aroma mirului mi s-ar fi imprimat pe buze, așa ca să am ce lua cu mine. Și am simțit că toate sunt frumoase și bune foarte. Deci, nimic special.

 

Lasă un răspuns

