Frumuseţea din detalii

Ianuarie 8, 2011

Ieri seară m-am pierdut prin supermarket. Cum la mine acasă nu fac niciodată cumpărături, ele făcându-se la grămadă din hipermarket, mereu aceleaşi, şi cum îmi plac magazinele mici şi hiper-specializate, intru rar în supermarket. Aveam mult de lucru şi de umblat, deci nu mă puteam duce să mă aprovizionez cu ceai, şi pe vreme de zăpadă vroiam ceva fructat şi acid. Am luat un Ceai de Iarnă de la Fares şi am început să-l îmbunătăţesc, infuzându-l cu scorţişoară şi cuişoare. Apoi am mai descoperit un amestec de condimente pentru vin fiert, şi a ieşit destul de bun, cu condiţia să fie băut cald, rece fiind mult prea acid, aproape acru.

Graţie Irinei am un stoc important de ceaiuri direct din Barcelona, ceai verde, rooibos şi oolong, dar cred că voi începe să lucrez la crearea unor ceaiuri noi. Am planificat deja o excursie plafariană după condimente – cardamon, că cică slăbeşte în combinaţie cu ceai verde – şi după ciocolată caldă, care nu slăbeşte, ci îngraşă. Nici prea mult slăbit nu ajută…

Şi acum, cu toate planurile astea noi, mă gândesc că clipele mele cotidiene şi grăbite exclud o pauză pentru arome şi pentru culori. Sarea şi piperul clipelor mele de linişte cred că merită mai multă atenţie…

 

Lasă un răspuns

