Plin

Mai 16, 2011

Ieri a fost o zi incredibilă. Am fost înconjurată de oameni superbi, pe care îi iubesc și îi ignor mult prea des. Acasă a fost liniște – deși era foarte cald, nici urmă de manele pe după blocuri, și un aer de vacanță și de tihnă.

Am primit o cantitate imensă de ghivece, toate cu flori albe, exact ce-mi doream, fără să fi vorbit dinainte cu cei care mi le-au adus. Dimineață, un buchet care conținea o hortensie, bogată și generoasă. O icoană cu Sfânta Familie și alta cu Sfântul Nectarie (deși în casa părinților mei am două cu Sfântul Nectarie, nu m-am îndurat să iau niciuna de acolo, și iată că Sfântul tot a venit la mine). O cană de ceai, alb cu negru, perfectă pentru setul meu de ceai, care e alb cu negru. Un ceai special. Bomboane. Dar mai ales, L-am primit pe Hristos și copleșitor de multă dragoste. Acum, aici, e foarte plin și mângâietor.

3 răspunsuri to “Plin”

  1. Ina said

    La multi ani. Doamne ajuta

  2. gabriela said

    Ti-am simtit si eu ‘plinul’, ma bucur pentru tine din toata inima. Doamne ajuta! La mai multa Iubire,la mai multa Pace si Bucurie intru Lumina Lina!

Lasă un răspuns

