Neputința

Iunie 22, 2011

Cea mai neagră zi din viața mea, joi acum două săptămâni. Nu vedeam. Am fost la medic, după două zile în care ochiul stâng mi-a lăcrimat non stop. Se umflase imens, mă durea și eram speriată. Mi-a zis că am eroziune corneană – m-am frecat la ochi având ceva în el și obiectul respectiv a ros corneea -, că voi avea o sensibilitate mare la lumină dar că într-o săptămână îmi trece. M-a pansat și m-a trimis acasă. Joi la prânz am ajuns, am tras draperiile, mi-am pus ochelarii de soare și m-am întins în pat. Seara mi-a fost imposibil să citesc ceva. E foarte greu să ții un ochi deschis și unul închis, iar când îl deschideam pe cel bolnav simțeam că se dă peste cap. A doua zi trebuia să merg la spovedit și mă gândeam să-mi sun duhovnicul și să-l întreb dacă mă primește fără canonul citit. Nu puteam face curat în casă, nu puteam lucra, nu mă puteam spăla pe cap. Eram ca un om orb, dar fără simțurile ascuțite pentru a-i compensa starea. Vineri dimineață ochiul nu m-a mai durut atât de tare, dar la 6 când am fost la medic și afară era înnorat, abia puteam ține ochii deschiși. Am putut citi puțin, pentru că oboseam repede într-un singur ochi. Sâmbătă am avut victoria de a mă întoarce singură acasă, cu tramvaiul și 10 minute pe jos. Duminică mi-am dat jos pansamentul, ochiul nu mai era umflat și aproape limpede. Marți medicul mi-a spus că sunt aproape perfectă. De atunci, nu încetez să mă minunez ce bucurie și binecuvântare este să văd. Să pot citi și să pot face atâtea lucruri pe care înainte le luam de-a gata, uitând că sunt daruri pe care nu le merit cu niciun chip.

Un răspuns to “Neputința”

  1. Ram said

    Minunat lucrează Dumnezeu, şi foarte, foarte delicat. Mă bucur mult pentru tine.

Lasă un răspuns

