A locui

Noiembrie 19, 2011

Articolul ăsta scurt se vrea a fi mai multe lucruri. În primul rând, o mulțumire pentru toți cei care au rămas alături de mine, mi-au trimis mailuri, și-au exprimat – într-un fel sau altul – apropierea și păsarea, în tot acest timp (mi se pare, sincer că au trecut câțiva ani, deși știu că au fost doar trei săptămâni) luuung. Aș vrea nu numai să le mulțumesc, ci să le spun și că sunt niște oameni minunați, pe care nu-i merit. Apoi, se vrea o concluzie și un nou început. Pentru că, după 3 săptămâni petrecute lângă un nevrotic care nu mai vrea să se locuiască și să îi este frică de propria casă și de toate celelalte puncte de sprijin, eu am început să îmi relocuiesc viața. Când am plecat de acasă, îmi dădusem seama că nerecunoștința și lipsa mulțumirii este o părăsire a harului, o stare artificială, robotizată, de a fi. Acum nu numai că mi-am descoperit casa, că am regăsit-o, dar încep să realizez din nou toate minunățiile care mi-o populează, liniștea și împăcarea pitite prin colțuri, și toate frumusețile care fac corp comun cu viața mea, cu mine. Prieteni (și de sus, și de jos), locuri, teatru, film, cărți, usturoi (touche, mai ales când apare lângă prieteni, știu, dar e un bun prieten când ai gripă), minunățiile mărunte și cărunte care vin spre mine și spre care eu merg. Și după „dintotdeauna” mi-am dat seama că rar mi-am locuit viața. Este ca un palat minunat cu camerele bogate dar păzite cu strășnicie, și mult timp au fost păzite de frici și de scenarii prin care m-am împiedicat singură să mă bucur de prezent. Acum, strâng curaj să intru și să mă bucur de daruri, și să mă locuiesc. Da, cred că o să-mi ia ceva timp, dar nu mai văd sensul de a plăti chirie furiei, fricii și neputinței, atâta timp cât nu ele sunt proprietarele vieții mele.

3 Răspunsuri to “A locui”

  1. gabriela said

    Ma bucur sa intalnesc oameni care se constientizeaza. Felicitari! In zilele noastre, din ce in ce mai rar; implica recunoastere… si, in acelasi timp, depasire prin a refuza sa platesti ‘chirie fricii, neputintelor…. ‘ Mi-a placut mult. Cu Dumnezeu inainte, El e Baza, de noi tine numai sa fim deschisi Lui, restul…. vine de la Sine! Sa auzim de Bine!

  2. Cosmin said

    Nu as vrea sa adaug cuvintele mele la gandurile exprimate mai sus.A devenit ca un obicei ca,din cand in cand sa iti mai fac o vizita pe blog ptr a mai lua ,,o gura de frumos”.Si,ptr ca traiesti un nou inceput,dupa cum tragi tu insati concluzia,m-am gandit sa iti fac un cadou muzical,care sa te mai aline.Sunt pasionat de vocea sopranei Cecilia Bartoli si,din punctul meu de vedere este un regal sa ai ocazia de a viziona un recital al ei.Iti recomand un album,unul de exceptie,pe care sa il asculti in liniste,seara,la o ceasca de ceai/cafea,cand ai terminat orice de facut in acea zi.Albumul se numeste ,,Cecilia Bartoli – Arie Antiche”. http://www.youtube.com/watch?v=KCqOtqu0Ll0


    link ptr download -partea 1: https://rs561tl3.rapidshare.com/#!download|561tl4|181653629|1992_-_Cecilia_Bartoli_-_Se_Tu_M_Ami_parte_1.zip|62099|R~A12C995BFBD466A3CC3E4F4B429E4B99|0|0
    -partea 2: https://rs266tl2.rapidshare.com/#!download|266tl4|181657897|1992_-_Cecilia_Bartoli_-_Se_Tu_M_Ami_parte_2.zip|58733|R~C3ECF226B0960352A4507EE466557B3D|0|0

    Auditie placuta!

    • Diana said

      Mulțumesc pentru dar! Așa cum am învățat de la cineva foarte foarte drag mie, frumosul este în ochii celui ce privește. Multă bucurie să ai!

Lasă un răspuns

