azi

Septembrie 22, 2012

Azi voi fi generoasă cu mine.
Cea care este vinovată
şi merită doar să dispară.
care a auzit „nu fii…
ridicolă, zâmbăreaţă, nervoasă, plânsă, rea.
Azi îmi dăruiesc
o felie bună
din ceva ce n-am avut niciodată,
nu a fost niciodată al meu.
Timp. Ca să fiu,
eu, care n-ar trebui să fiu.
Pur şi simplu, pentru că azi
este un cadou
mă aşez pe canapeaua secundelor
mă întind, casc
iau ziua în braţe
şi încep să îi desfac fundele.
Răsare, iar eu îmi spun
că am o piele frumoasă,
cea mai frumoasă pe care aş fi putut-o avea.
Muşc din tortul de ciocolată
care este ziua de azi.
Mă trezesc cu o cafea
de dulceaţă, aromă şi bucurie.
Fac un duş de căldură
şi mă aciuez în îmbrăţişarea Ta
moale, bună, lină.
Azi îmi dau voie,
Îţi dau voie,
Ţie, nu celor cu care mereu Te înşel,
să mă scalzi
în timpul iubirii Tale.
Azi iau cu amândouă braţele
ceva ce Tu îmi dăruieşti dintotdeauna.
Timpul meu, locul meu. Viaţa
mea, Ta…

Lasă un răspuns

