Curățenie

Ianuarie 5, 2013

În noaptea de revelion am avut o provocare. În urma ei am descoperit că încă dau importanță unor oameni care nu au niciun cuvânt de spus asupra vieții mele. Că am preluat un model de succes care nu mi se potrivește, nu are nimic a face cu mine, și care mă frustrează, pentru că nu am resursele de a-l atinge. Și astăzi, challenge-ul s-a prelungit. Unii oameni care mi-au atins viața încă pretind un loc central în ea. Ei au fost abuzatori, dar timpul și vremea lor s-a terminat. Și eu nu îi mai las să mai fie abuzatori. Acum, pur și simplu îi șterg de praf, de praful resentimentelor, și îi pun la locul lor. Deoparte. Cum să dansez în centrul vieții mele dacă ringul este ocupat de ei? Se pretind mai importanți decât sunt. Pur și simplu, ei există și atât. Existența lor nici nu mă mai frustrează, nici nu mă mai incomodează. Nu le pretind să mă iubească, iar mie nu îmi pretind să îi iubesc.Pentru că iubirea nu e cu trebuie. Acum, că am făcut loc, vă invit la dans

 

Lasă un răspuns

