Criza

Februarie 1, 2013

E criza, nici macar nu mai e o stire. De fapt, atunci cand am aflat prima oara ca e criza nici macar nu m-am mirat, ma obisnuisem cu ea din nastere. Azi tata a fost la Constanta, pe un santier. Nu era sigur ca avea cu ce sa se intoarca. Asa a aflat ca este un singur tren Bucuresti-Constanta dimineata si unul singur seara. Motivul este plesnitor. S-a furat linia ferata. Am inteles ca vreo 22 de metri cantaresc cateva tone. Cum au reusit? Au fost uniti si pregatiti. Si este si o veste buna: ne-au luat atatea ca ne-au provocat sa fim creativi. Oamenii se descurca si sunt uniti. Iar eu am fost anuntata azi ca, daca nu-mi fac norma penru ca nu e de lucru, mi se va taia din salariu. Si, daca o depasesc, voi primi un premiu. Astept premiul.Chiar mi-ar prinde bine niste bani, ca tot vreau sa-mi extind terapia.

Un răspuns to “Criza”

  1. Ana Cretu said

    http://femeiacrestina.blogspot.ro/search/label/Marius%20Iord%C4%83chioaia

    Nu, nu este o intamplare. Am gasit si eu pe blogul dv. multe prilejuri de bucurie, invitatii la lectura si meditatie. Sunt doua prilejuri de intalnire cu oameni minunati dar si cu noi insine.

Lasă un răspuns

