Ce mai mănânc eu

Decembrie 12, 2013

În ultima lungă perioadă, am dat o raită prin iadul dinăuntru. Se pare că am ajuns la un maxim, mai ales de când am răcit şi tot ce vreau e să stau ghemuită în braţele cuiva, să respir şi să îmi fie cald. Cam ca la 2 ani, aşa. 

Buuun, am răcit şi am hotărât să-mi iau Salix, ca să-mi treacă. Şi am luat, de la Dacia Plant. Şi cum sunt eu într-un pustiu şi nu simt iubirea, grija, căldura, nici a oamenilor nici a lui Dumnezeu, am deschis flaconul. În poza de mai jos puteţi descifra cu oarecare efort ce am înghiţit. 2 de 3 ori pe zi. 

Ceea ce vă doresc şi vouă! 

Imagine

Un răspuns to “Ce mai mănânc eu”

  1. gabriela said

    Perioada pe care o traversam e foarte nimerita pentru spovedit si, in cazul ideal si pentru impartasit! Apoi, toate celelalte se vor aseza cu Pace.
    Acum am citit ca treci printr-o perioada delicata. Imi pare rau, te imbratisez asa cald!!!!!!!!!! Te primesc asa cum ti-ai fi dorit, sa te culcusesti in bratele cuiva cu suflet cald, care sa te cuprinda sincer si cu deschidere Fireasca.
    Dumnezeu sa-si gaseasca salas si-n inima ta, in casa ta… cu Daruri Sfinte ce nu le poti primi decat de la El.
    Pup, copil mare!

Lasă un răspuns

