Mi-e tare dor de tine

Aprilie 10, 2014

Aş vrea să te odihneşti la lumină

pentru că te iubesc nu are timpul trecut, 

iar tu eşti o rădăcină iubitoare a vieţii mele.

Nu se poate să nu mai iubeşti pe cineva

dacă l-ai iubit vreodată. S-a cuibărit

în iubirea ta, aşa cum stăteam eu sub plapumă, 

de frica frigului de jur împrejur.

Nu aş fi vrut să mai plec de acolo, 

nu îmi lipsea nimic. 

Şi dacă te vei odihni la lumină, 

încet-încet durerea ta va fi mângâiată

şi va trece. 

Iar din rădăcina iubitoare a vieţii

ce-mi eşti, 

va creşte un copac bun şi mare

sub care ne vom umbri 

fără ameninţarea timpului. 

Iar tu o să mă pupi pe frunte. 

 

 

2 Răspunsuri to “Mi-e tare dor de tine”

  1. adorcristy said

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    • Diana said

      Te rog sa il retragi, este foarte personal. Stiu ca l-am pus pe net, asta il face public, dar continua sa fie foarte personal si intim, ca si blogul meu. Multumesc mult!
      Diana

Lasă un răspuns

