Seară cu noi

Martie 24, 2015

Am găsit pe birou,

Împăturite în 4,
Biletele noastre la teatru.
Am zâmbit numelui tău din coltul din dreapta sus,
Pana sa le vad nu știam ca porți
Și numele mamei tale.
Prima oara când numele tău
Mi-a fost drag,
Pur și simplu.
Și cred ca le voi păstra.
Îmi sunt dragi,
Îmi amintesc de o seara
Cu noi.
Țin minte ce încântat ai fost
Când le-ai cumpărat,
Ai zis „rămâne stabilit, date pe 28”.
Și de fiecare data când ne certam,
Ma gândeam ca încă mai avem
De mers la teatru,
Ce-o sa facem cu biletele dacă ne despărțim chiar acum?
A rămas, chiar și atunci când eram împreună,
Dorul unei seri cu noi.
Fără presiuni,
Fără „acum trebuie sa urmeze asta”,
Doar sa ne privim.
Nimic altceva.
Sa zicem „ihim”
Și cam atât.
Iar când mergem pe strada,
Din când în când,
Sa ne oprim și sa privim stelele împreună.
Mi-e dor de o seara cu noi,
Și doar atât.
Mi-a lipsit.
Îmi lipsește.

Lasă un răspuns

