concluzie de mijloc

Mai 27, 2015

E una dintre concluziile alea

La care ajungi când tocmai credeai ca ai dat de fund și mai departe nu se mai poate.
Ca nu mai e viața dincolo de unde ești acum.
Așa ca tragi o concluzie
Și începe sa înmugurească viața
Începe de la un alt capăt,
Lucrurile sunt diferite.
Și asta la fel,
E o concluzie de mijloc.
Uite
N-a fost mare lucru.
N-a fost mare lucru ca n-ai ținut cont de mine,
Pentru ca nici eu n-am făcut-o.
Încă trăiesc
Și pot sa fiu în continuare.
Rănile mele nu sunt mare lucru.
Mi le pot lega cu o eșarfă delicată
De iubire dumnezeiască
Din petale de maci turcoaz.
Pot sa alin rănile altora.
Iar toate momentele
Când am fost invizibilă
Au trecut și atât.
Ce mare lucru?
Sensul nostru rămâne
Gravat adânc în noi,
Un adânc uneori ignorat,
Alteori atins dureros,
Tocmai ca sa simțim ca este
Și se vrea băgat în seama,
Pentru ca
Este
Mare lucru.

Lasă un răspuns

