Outfit

Iunie 24, 2015

Azi vreau sa ma simt turcoaz

O femeie frumoasa.
Sa port o cămașă larga,
Din pânză topită,
Cusută stângaci de generațiile-mi de strămoși.
Are mânecile prea lungi pentru mine,
Ca în copilărie,
Când ma alintam în hainele mamei,
Ca în bratele ei.
Și niște pantaloni scurți
Cu dungi subțiri,
Sa zburd pe plaja aerisita a vieții.
Îmi prind la butoniera inimii
Un crin galben,
Pentru contrast și armonie
Cu strălucirile zilei.
Îmi pun sandalele de pe raftul de sus,
Din pânză cu buline.
Ele închipuie lumea – marea, munții, pădurile, câmpurile de floarea soarelui, rapiță și maci
Cu care îmi încalț sufletul
Ca sa-l apar de monotonie și inchistare.
La sfârșit,
Îmi pun pe cap
O pălărie de respirații
Cu panglica din chiote
Cuminte innodata intr-o strângere de mana.
Viata îmi zâmbește ca un sărut.

4 Răspunsuri to “Outfit”

  1. mcooper801 said

    frumoasa si suava poezia ta…spor in toate si inspiratie cu carullllll…

Lasă un răspuns

