fara titlu

Iunie 26, 2015

Uneori viața are gust de dude,

Nu făcute, ci mâncate
Molcom, sub pomul copilăriei.
Sucul o zbughește la joaca
Printre papilele mele gustative,
Iar când sta puțin,
Îl pup pe obraz
Repede, copilărește,
Strigând „piua”.
Uneori viața e făcută doar din ce contează,
Adică dintr-un buchet de flori
Colorate,
Întins cât o tavă,
Ce cuprinde și ceva imortele,
Ca să-mi aduc aminte de cei ce mi l-au dăruit.
Pe aleea ei
O fetiță creață
Îmi striga „bai”
Zâmbindu-mi de parcă ne-am fi cunoscut dintotdeauna.
Într-o cameră
Primesc o prăjitură de ciocolată belgiană
Așa,
Să prind puteri pentru a fi eu însămi.
Și, din când în când,
Mă așez pe o bancă,
S-o respir
Recunoscătoare că suntem amândouă prin preajmă.

Lasă un răspuns

