numaratoare

Februarie 23, 2016

Azi dimineață, în tramvai, mi-am numărat binecuvântările de aici și acum. M-am întâmplat lângă un bătrân homeless, care vorbea la un telefon vechi și mirosea teribil. Nu aveam unde sa ma duc, caci era aglomerat, ca la ora 8, deci a trebuit sa înghit apropierea. Guerlain-ul meu cumpărat de mama din avion a pălit destul de mult.

Nu e nicio diferența între mine și acel om. Poate eu nu putea duce atât de mult și Dumnezeu S-a milostivit.

Tot ce sunt am primit, ca sa nu mai zic tot ce am. Educația, prietenii, susținerea, jobul, talentul la scris, orele de tango, picioarele, umorul, priceperea, rețetele pregătite la mesele cu apropiații, acest telefon de pe care scriu acum. Șuvițele, cerceii, dusul de azi dimineață, mâncarea. Nu îmi vine nimic în minte ceva ce sunt și am și sa nu fi primit.

 

2 Răspunsuri to “numaratoare”

  1. Gabriela said

    Superb moment de conștientizare de sine!!! Felicitări! Înseamnă că LUMINA LUI HRISTOS a atins inima si mintea!!! Ma bucura sincer. Ce Bine ar fi dacă ne-am înmulți cei ce simtim…. Adevărul!

Lasă un răspuns

