practica

Martie 31, 2016

Uneori singurătatea

Este o chestie de practica.
Gandindu-ma ca ma va durea
Dac-o iau prea pieptis,
Fac exerciții zilnice,
Sa ma obișnuiesc.
La nivel lexical,
Extrag alinturile
De sub pielea sufletului,
Cu o răbdare rece de chirurg.
„Noi” e mai poznaș,
S-a ascuns, dar l-am găsit,
Și i-am spus minții
C-o pun la regim.
„Noi” umflă speranța,
Așadar, are efect inflamator:
Se elimina.
Speranța a hohotit un pic,
Iar acum iau lecții
Despre cum sa nu mai fiu așa dependentă de ea.
Fizic fac zilnic ședințe
De nu am timp
Și nu vreau.
Dorul ma trage de mânecă
Iar eu îl pun sa se joace în iarba
Generoaselor parcuri metropolitane.
Îmi tonific mușchii absenței
Și ignor febra musculară.
E, cam asta e.
Chestie de practica.
Așa suferim mai putin
Și rămânem funcționali,
Făcându-ne treaba
Și trecându-ne zilele.

Un răspuns to “practica”

  1. Gabriela said

    Foarte tare!!! Chiar asta-i practica potrivita… spor la treaba! Mi-a placut.

Lasă un răspuns

